Τροφές πλούσιες σε οιστρογόνα

Τροφές πλούσιες σε οιστρογόνα

Η εμμηνόπαυση, όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα μας στο παρελθόν,  είναι μια φυσιολογική διαδικασία που παρατηρείται σε γυναίκες ηλικίας συνήθως άνω των 45 ετών.

Βασικό αίτιο όλων των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης είναι οι αλλαγές που παρατηρούνται στις ορμόνες της γυναίκας και κυρίως η πτώση των οιστρογόνων στον οργανισμό.

Για την αποκατάσταση των όποιων συμπτωμάτων, η λύση δίδεται με την αποκατάσταση των οιστρογόνων και την εξομάλυνση της ορμονικής λειτουργίας. Οι περισσότεροι γυναικολόγοι για να εξασφαλίσουν την υποκατάσταση της ορμονικής λειτουργίας επιλέγουν τη φαρμακευτική αγωγή με διάφορα χημικά σκευάσματα.

Η γυναικολόγος μας Δρ Wunschmann επιλέγει τη φυσική ορμονική υποκατάσταση και μάλιστα είναι από τους πρώτους γυναικολόγους στην Ελλάδα που μίλησε για βιοπανομοιότυπες ορμόνες.

Οι βιοπανομοιότυπες ορμόνες έχουν την ίδια χημική δομή και πανομοιότυπη δράση με τις φυσιολογικά παραγόμενες από το ανθρώπινο σώμα ορμόνες.

Eπίσης πολλές ασθενείς μας ρωτούν αν τα οιστρογόνα μπορούν να ληφθούν και μέσω της διατροφής μας. Φυσικά και συμβαίνει αυτό!

Βάσει των αποτελεσμάτων σας λοιπόν, η Δρ Wunschmann, επιλέγει και την ρυθμιζόμενη κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών, όπως:

  • Αποξηραμένα φρούτα: αποξηραμένα βερίκοκα και δαμάσκηνα βοηθούν στην εξισορρόπηση των επιπέδων των οιστρογόνων

  • Λιναρόσπορος: σημαντική πηγή οιστρογόνων στο σώμα, ιδιαίτερα αν τα οιστρογόνα σου είναι σε ανησυχητικά χαμηλά επίπεδα.

  • Σπόροι σουσαμιού: πλούσιο σε φυτοοιστρογόνα, ιδανική πηγή το σησαμέλαιο

  • Φασόλια: υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και φυτοοιστρογόνα.

  • Δημητριακά ολικής αλέσεως: πίτουρο σιταριού είναι σημαντική πηγή φυτοοιστρογόνων στο σώμα, βοηθά στην εξισορρόπηση των ορμονών και στη μείωση των συμπτωμάτων που συνδέονται με χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων.

  • Γάλα σόγιας: εύκολη τροφή για να αυξηθεί ο αριθμός των οιστρογόνων γρήγορα και εύκολα. Το πλεονέκτημα με το γάλα σόγιας είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή κάποιων συμπτωμάτων που συνδέονται με εμμηνόπαυση, βοηθώντας να αποκατασταθούν μερικά από τα οιστρογόνα.

Αν αντιμετωπίζετε κι εσείς μερικά από τα ενοχλητικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, πριν εντάξετε μόνες σας τις ανωτέρω τροφές στην καθημερινή σας διατροφή, συζητήστε με τον / τη γυναικολόγο σας και σίγουρα θα βρείτε το καλύτερο δυνατό πλάνο για σας.

Καλέστε μας στο 2106777747 για ένα ραντεβού με την εξειδικευμένη σε θέματα εμμηνόπαυσης, γιατρό μας Δρ Sabine Wunschmann.