ΒΙΟΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ

ΣΥΚΩΤΙ & ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ

«Τι έχει να κάνει το συκώτι μου με την εμμηνόπαυση;» Κι όμως, στην πραγματικότητα έχει πολλά να κάνει με την εμμηνόπαυση και τους τύπους των συμπτωμάτων που πραγματικά βιώνετε.

Το συκώτι είναι ρυθμιστής της υγείας σας. Και διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στα είδη των συμπτωμάτων που μπορεί πραγματικά να βιώσετε κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.

Τι κάνει το συκώτι;

Το συκώτι εκτελεί εκατοντάδες διαφορετικές λειτουργίες για να σας βοηθήσει να είστε υγιείς. Αλλά μερικές από αυτές πραγματικά συνδέονται με την εμμηνόπαυση.

  • Βοηθά όταν χρειάζεστε πραγματικά περισσότερη ενέργεια.

  • Βοηθά να διατηρείτε τα επίπεδα γλυκόζης του αίματός σας σωστά.

  • Βοηθά να καθαρίσει το αίμα σας και να το διατηρήσετε απαλλαγμένο από τοξίνες που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα.

  • Συμβάλλει στην πήξη του αίματος, στην παραγωγή και ροή της χολής.

  • Αποθηκεύει ορισμένες βιταμίνες

  • Συμβάλλει και στη σύνθεση των ορμονών σας.

Πώς αυτό επηρεάζει την εμμηνόπαυση;

Κούραση

Γνωρίζουμε ότι η εμμηνόπαυση μπορεί να σας καταβάλλει πραγματικά από άποψη ενέργειας. Ολοένα και περισσότερες ασθενείς μας παραπονιούνται και απλώς λένε, "Δεν έχω καθόλου απολύτως καμία ενέργεια".
Και είναι αλήθεια, αισθάνεστε πραγματικά κουρασμένες.

Εξάψεις, αίσθημα παλμών, ζάλη και πονοκεφάλους

Κακή ρύθμιση της γλυκόζης μπορεί να συμβεί συχνά κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Και τα κυμαινόμενα επίπεδα γλυκόζης προκαλούν εξάψεις όπως και αίσθηση αυξημένων παλμών, ζάλη και πονοκεφάλους.

Κνησμώδες δέρμα, πόνοι στις αρθρώσεις και αδυναμία σκέψης

Αυξημένες τοξίνες στην κυκλοφορία του αίματος, μπορεί να σας προκαλέσει φαγούρα στο δέρμα ή / και εξανθήματα.

Φούσκωμα, δυσκοιλιότητα και αέρια

Η χολή είναι πολύ σημαντική για την κινητικότητα του εντέρου. Και η κινητικότητα του εντέρου είναι ο τρόπος με τον οποίο το πεπτικό σας σύστημα λειτουργεί όταν μετακινεί τρόφιμα μέσω αυτού προς το έντερο και την απομάκρυνση τους.

Και αν δεν παράγεται αρκετή χολή, αυτό μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, κράμπες, δυσκοιλιότητα και αέρια.

Βιταμίνες και σίδηρος

Το συκώτι χρησιμεύει ως αποθήκη για ορισμένες βιταμίνες: βιταμίνη Α, D, Κ, Β12 καθώς επίσης και σίδηρο. Και αυτά χρειάζονται στην εμμηνόπαυση για διάφορες ενέργειες. Για παράδειγμα, η βιταμίνη Α είναι πολύ σημαντική για την όραση, για τα οστά σας, το δέρμα και τα μαλλιά σας αλλά και για τα δόντια και τα ούλα σας. Βιταμίνη D εκτός απο απαραίτητη για τα οστά, συμβάλλει επίσης στην καλή διάθεση.

Η βιταμίνη Κ είναι απαραίτητη για να βοηθήσει με την πήξη του αίματος. Και αυτό μπορεί να είναι πολύ σημαντικό εάν τείνετε να έχετε βαριά αιμορραγία ή παρατεταμένης διάρκειας περιόδους. Και η Β12 είναι απαραίτητη για να υποστηρίξει το νευρικό σας σύστημα: τη μνήμη, τη συγκέντρωση, τη ψυχική σας ισορροπία αλλά και ενέργεια. 

Ο σίδηρος είναι πραγματικά πολύ σημαντικός για να αποφύγετε την κόπωση. Είναι επίσης πολύ καλό να βοηθήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα να αντισταθεί σε ασθένειες και λοιμώξεις και είναι πολύ καλό για τον τόνο του δέρματός σας. 

Ορμόνες

Οι ορμόνες σας, όταν έχουν κάνει τη δουλειά τους στο σώμα, αποστέλλονται στο ήπαρ για απενεργοποίηση. Και αν το συκώτι σας δεν λειτουργεί κανονικά, τότε αυτό δεν μπορεί να γίνει αρκετά αποτελεσματικά.

Έτσι, καταλήγετε με περισσότερες ορμόνες στο σύστημα από ό, τι πρέπει.
Και αυτό μπορεί στη συνέχεια να προκαλέσει μερικά από αυτά τα εμμηνοπαυσιακά προβλήματα με τα κυμαινόμενα επίπεδα οιστρογόνου σας.

ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ

ΣΩΡΟΥ 3-5
ΜΑΡΟΥΣΙ 15125

Τηλ. 2106777747

Στείλτε μας το μήνυμα σας

παρακαλούμε συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία.
παρακαλούμε συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία.